poniedziałek, 15 lipca 2013

Poniedziałkowy przegląd blogów powraca - część VI

Ostatnio na blogu skupiłam się na nadrabianiu zaległości, o których nie miałam czasu wam napisać przed i w czasie uczelnianych egzaminów. Wraz z wakacjami powracam do regularniejszych postów i tym samym mam dla was kilka perełek blogowych, do których być może nie trafiłyście :)


Impossible is nothing - Żywność odstresowująca [link]
Według mnie to bardzo interesujący temat, który chyba naprawdę warto zgłębiać - żywność odstresowująca czyli sposób na wewnętrzny spokój organizmu? W tym miesiącu podjęłam się wyzwania rzucenia lub chociażby zmniejszenia ilości wypijanej każdego dnia kawy... kto wie, może małymi krokami da się dojść do sukcesu?:)

Puszysty blog Puszysławy - Dieta a stan włosów [link]
Kolejny wpis opierający się o dietę i zasady żywienia. Tym razem w bardzo zręcznym piśmie Pyszysławy - post prawi o rzeczach prostych ale i ważnych. Dla przypomnienia :) Przyjemnie się czyta, dlatego polecam.

Czarownicująco - SPF w Naturalnych Olejkach [link]
Wpis, na który sama chciałam się pokusić, jednak nie ma potrzeby :) W jak zwykle kompleksowy sposób dowiemy się wszystkiego u Czarownicującej. Ja już poluję na olejek marchewkowy :)) a Wy?

Świat-natury - Przegląd rosyjskich szamponów [link]
Prosto i zbiorczo o rosyjskich szamponach traktuje właścicielka sklepu Setare. O szamponach rosyjskich można mówić naprawdę wiele, ja uważam, że są to jedne z lepszych produktów jakie miałam okazję stosować, sięgające nawet jakością (jeśli nie przewyższające) do profesjonalnych kosmetyków z wyższej półki, na które normalnie moglibyśmy wydać krocie :) Zwracam uwagę tu przede wszystkim na szampony Natura Siberica :) [recenzja1] [recenzja2]

 Zgłoszenia do PPB przyjmuję TYLKO w wiadomościach mailowych (autopromocja mile widziana :)) blondregeneracja@gmail.com
Dziękujemy wam za wszystkie wypełnione ankiety :) [więcej informacji]
Widziałyście już rabat w sklepie Helfy? :) Teraz olejek sesa możecie kupić do 25% taniej (jeszcze przez dwa dni) - Nie ukrywam, że być może i ja się na niego skuszę :)) 


17 komentarzy:

  1. Wszystkie wyżej wymienione posty już przeczytałam :D To duży zaszczyt na takiej liście u Ciebie się znaleźć więc gratuluję dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaraz zerknę w polecane przez Ciebie posty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O ! Przegapiłam wpis Dark Lady :( ale juz nadrabiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne blogi :) Faktycznie super się czyta, a reklama u Ciebie to wielki zaszczyt :) Czytam i czytam ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, zapomniałam dodać, że aż mi się oczy zaświeciły na widok obniżki w helfy :) Pójdę przez Was z torbami jak tak dalej pójdzie :)bo chyba też się skuszę :)

      Usuń
  5. gratuluję dziewczyną zostania na tej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trafili z obniżką w dobrym momencie, zaczynam się martwić nie zmniejszającym się wypadaniem i niestety uległam... Olejek 90ml i mydełko Sesa zamówione...Słaba silna wola :P Jedyne co mnie tłumaczy to niewielka ilość olejów, spożywcze spożywam, wiec litrowe butle nie stoją długo. Polecam dodawanie niewielkiej ilości oleju do soku marchwiowego - lepiej przyswoicie wit. A ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te dietowe posty bardzo dobrze się czytało. Dzięki za polecenie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Liczyłam, że trafię na coś ciekawego, a tu tylko ja :P Jestem ciekawa, czy taki olej z filtrem naprawdę działa. Trzeba będzie to sprawdzić :) Tylko nie mam pojęcia, jak. A co do rosyjskich szamponów - ten, który kupiłam, niestety średnio mi odpowiada :(

    Haha, dzięki za umieszczenie mnie na liście - dobra reklama nie jest zła :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Za niedługo szampon z Natury trafi i do mnie.
    Jestem ciekawa czy sprawdzi się na moich włosach równie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przegląd rosyjskich szamponów bardzo fajny, ja mam w planie kupić szampon z efektem laminowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam, mam podobne włosy do Twoich- sprzed przemiany:) Myślę że moje są wysokoporowate. Jaką mi radzisz na początek pielęgnację. Chodzi mi o olejek ( myślę,że wybiorę migdałowy), szampon na codzień, odżwykę i maskę.
    Będę wdzięczna jeżeli znajdziesz kilka chwil na odp.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie znam Twoich włosów :) Sama porowatość to trochę mało.
      Szampon na co dzień powinien być przede wszystkim delikatny - jeśli chodzi o sklep internetowy polecam neutralny Natura Siberica, jeśli kupowany na miejscu dobrym rozwiązaniem są szampony equilibra :).
      Odżywka i maska do włosów wysokoporowatych powinny być wysoko emolientowe, spis odżywek emolientowych u kascysko http://kascysko.blogspot.com/2012/08/spis-odzywek-emolientowych.html :)
      Olejek migdałowy jest w porządku, jeśli włosy potrzebują więcej odżywienia polecam lniany, jeśli nawilżenia awokado :)

      Więcej informacji mogę udzielić mailowo po zapoznaniu się z wyglądem Twoich włosów i aktualną pielęgnacją :)

      Usuń
  12. wpis Czarownicującej również mi przypadł do gustu :) ja mam olej z pestek malin, ale zamówiłam go już jakiś czas temu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆

    Bardzo fajny wpis, lubie przegladac rozne blogi a taki post na pewno pomaga
    w znalezieniu ciekawych blogow ;)
    Z przyjemnoscia OBSERWUJE

    I ZAPRASZAM DO SIEBIE NA MAKIJAZ! <3

    ★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆

    OdpowiedzUsuń
  14. Czuję się zaszczycona tym, że znalazłam się w tak elitarny gronie! To dla mnie wielkie wyróżnienie, aż jestem w szoku:):**

    OdpowiedzUsuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.