poniedziałek, 29 lipca 2013

Poniedziałkowy przegląd blogów - część VII

Eter - Porozmawiajmy o ziemniakach na włosach (wpis)
No tak, porozmawiajmy... :) Po przeczytaniu tego wpisu Eter natychmiast zagooglowałam i... faktycznie! Najczęściej stosowanym sposobem jest przyciemniająca włosy płukanka z wody spod ziemniaków lub ich skórek. Nie jednokrotnie wspomina się jednak o przyspieszaniu porostu. Nie wiem jak wy, ale ja zamierzam się skusić :D

Joanka-z blog o szyciu (blog)
Tym razem nie polecam włosowego wpisu, a radzę zajrzeć na całego (niewłosowego) bloga Joanki-z, która stworzy wspaniałe i bajkowe rzeczy :) Poniżej mała zajawka jej prac. Mocno polecam bloga!


Blogerki zniszczyły mi życie - Pakowanie po męsku (wpis)
Na bloga Konrada wchodzę.... nooo.. od jakiegoś czasu :) Ale wpis o pakowaniu rozbawił mnie do łez :) Jesteście "typowymi kobietami", które chciałyby zabraćze sobą całą łazienkę, czy może kulturalnie dwie pary spodenek, strój, bielizna i koszulki?:)))

Uffff, u was też tak ciepło... :)?


 Zgłoszenia do PPB przyjmuję w wiadomościach mailowych (autopromocja mile widziana :)) blondregeneracja@gmail.com

18 komentarzy:

  1. Przecież Ty cały czas zmieniasz wygląd bloga i nagłówka! Jak często? :P

    Konrad pisze świetnie! Zawsze się śmieję, kiedy czytam jego wpisy i zawsze przypomina mi się jakaś sytuacja z mojego życia lub zabawna cecha, która dotyczy również mnie. Zerknij na grumpyjournal.blogspot.com ;) Dziewczyna opisuje zabawne wydarzenia ze swojego życia, ale w naprawdę świetny sposób. Trafiłam na nią właśnie za pośrednictwem bloga Konrada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprzedni szablon był już... nudny i chyba trochę zbyt słodki, próbowałam zmian już wcześniej ale na stałe zmieniłam go dopiero teraz :) A nowy nagłówek :)) To przy okazji pozbywania się tego słodkiego różu :)

      Dziękuję za polecenie!:)) Na pewno wejdę.

      Usuń
  2. 'Blogerki zniszczyły mi życie' to świetny blog. Zawsze płaczę przy czytaniu ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ziemniaki mnie zaciekawiły! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie blogi swietne :D czekam na recenzje ziemniaków :D (na kaszubach mowi na ziemniaki BULWY :D)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za wyróżnienie :D miło mi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpis o pakowaniu bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie tez tak cieplo! rozplyyyyywam sie...
    zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dzisiaj się rozpływałam..ufffff

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie posty:) Samemu czasem łatwo przegapić perełki blogosfery:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam te blogi, super są, a Blogerki zniszczyły mi życie to już w ogóle jest THE BEST OF ;)))) hehe i pomyśleć, że Ty też mu niszczysz życie :)
    Dziękuję za poradę odnośnie kosmetyków na wakacje do włosów :) Zakupiłam to co radziłaś :) Mogę spokojnie lecieć :) Kochana jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ziemniaki to takie drugie danie po rosole na głowie?

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię tego typu wpisy, ja raczej pakuję się oszczędnie prędzej czegoś na wyjeździe mi brakuje niż mam za dużo

    OdpowiedzUsuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.