niedziela, 2 czerwca 2013

Blondregeneracja prywatnie

W związku z tym, że już nie pierwszy raz dostaję od was wiadomości z pytaniami o moje prywatne życie postanawiam się przedstawić :) O tym kim jest autorka bloga "Aby stały się najpiękniejszą ozdobą" możecie od dziś przeczytać w zakładce o mnie [klik].
Nie schodząc z tematu mojej prywaty - kilka zdjęć z ostatnich 2 tygodni :)

[1] Nie ma to jak mieć pewną rękę do zdjęć ;) - mimo to zdjęcie ma coś w sobie, a na nim różowe urodzinowe goździki, jedne z moich ulubionych :).
[2] Masło do ciała Cień - prezent od mamy z okazji dnia dziecka, który od razu bardzo przypadł mi do gustu. Opakowanie jest na tyle estetyczne że pewnie już wkrótce stanie się zbiorniczkiem na moje włosowe skarby w postaci gumek i spinek. Tymczasem stwierdzam, że zapach tego masełka jest cudowny :)


[3] Lakiery-odżywki WIBO - w walce o mocniejsze paznokcie, które po wykończeniu kolejnej buteleczki Eveline Diamentowej niestety znów powróciły do kruchości.
[4] Będąc przy prezentach - przedstawiam wam mój urodzinowy zegarek od ukochanego :) Nie wiem jak wy, ja do złota przekonywałam się bardzo długo. Aktualnie twierdzę, że jest to mój najpiękniejszy zegarek jaki kiedykolwiek miałam!:)
[5] Lubię biegać, czasem o tym zapominam. Po zakupie nowych różowo-białych butów biegowych na pewno będę sięgać po nie częściej :)!
[6] Tyle zostało z 'dzbanka-kufla' po moich urodzinowych goździkach - niestety... nie ukrywajmy, jestem ciamajdą :D Różowa woda wydała mi się jednak interesującym przedmiotem zdjęć :D


+ posprzątałam trochę na blogu ;)
+ jestem paskudnie chora

27 komentarzy:

  1. Spóźnione , ale jest : Wszystkiego Najlepszego ! Spełnienia najskrytszych marzeń :)
    Świetny zegarek ! Uwielbiam goździki , długo się trzymają. Masełko ma świetne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam opakowania kosmetyków, które można umyć i użyć do niecnych celów ;)
    I świeczki z Biedronki lubię, bo też można je umyć i używać ich jako świeczników do małych podgrzewaczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie polecam masełka i kosmetyki Diary fun:D Mają przesłodkie ceramiczne krówkowe opakowania!:))

      Usuń
    2. Taaaak! :) Te słoiczki! :):):)

      Usuń
  3. masło kokosowe <3 cudo, uwielbiam zapach kokosa

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię kokosa, ale dla tego opakowania chyba polubię, mój TZ bardzo lubi więc się nie zmarnuje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. szybkiego powrotu do zdrowia ;) bardzo lubię zapach kokosa

    OdpowiedzUsuń
  6. Spóźnione wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naaajlepszego, sto lat!
    I, żeby naprawdę były tą twoją najpiękniejszą ozdobą ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. A jak masło się wchłania może być na lato czy raczej jest cięższe i bardziej zimowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cięższe, ale nie tak bardzo jak te z dairy fun (jeśli ktoś ma porównanie :)) Dla takiego suchelca jak ja sprawdzi się i latem

      Usuń
  9. Wielu się pochorowało przez te ostatnie zmiany pogodowe, też jestem chora :( wracaj do zdrowia i inspiruj dalej! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny zegarek! :) Co do złota - zawsze nosiłam srebro lub białe złoto, bo wydawało mi się że mi w nim lepiej. Niedawno dotarło do mnie ze jestem ciepłym typem kolorystycznym (tzn. moja uroda) i zaczęłam ze złotem eksperymentować. Okazuje się, że jednak mi pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam bardzo podobne odczucia :) Jestem blondynką, opalam się ba złocisty brąz... złoto chyba mi pasuje bardziej niż srebro:)

      Usuń
  11. Bardzo ładny zegarek, różowe goździki również uwielbiam! :)
    no i spóźnione, ale wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmmm zazdraszczam prezentu, bo sama mam ochotę na te masełko :) Różowa woda...?:) Wracaj do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam zapach kokosu ;p Twoje zdjęcia sa piękne i wyraźne, mogłabyś powiedzieć jakim sprzętem je robisz ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Chcę to masło, chcę to masło! :D Różowa woda, rzeczywiście zasługuje na artystyczne zdjęcie (:

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam to masło z lidla, pięknie pachnie, jest wydajne, nawilża, a pojemniczek można właśnie przerobić i mnie służy np. do przechowywania w nim pędzli, mascar i kredek do oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tego masła nie próbowałam. Ma piękne opakowanie.

    Różowe zdjecie fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  17. ładny zegarek :)

    powiedz mi, jak wstawiłaś gifa po lewej stronie? próbowałam u siebie dodać ale wygląda jak zdjęcie :/

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawa jestem tego masła kokosowego. widziałam je jakiś czas temu w lidlu i mocno mnie zainteresowało. obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zaciekawiło mnie to masełko z Lidla napisz jak się sprawuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy te masła Cien są jeszcze w Lidlu? Nigdy ich nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  21. w takim razie muszę zawitać do Lidla :)

    OdpowiedzUsuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.