sobota, 1 lutego 2014

Akcja motywacja - sprawy techniczne dla uczestniczek i przyszłych uczestniczek :)

Dla niezorientowanych: Na blogu do 12 lutego trwa zgłaszanie do małej akcja z nagrodami, do której szczegółów traficie poprzez kliknięcie w obrazek. Myślą przewodnią ma być motywacja do dalszego dbania o włosy. 
Konkurs polega na przesłaniu swoich zdjęć z jednorazową, miesięczną, roczną lub jakąkolwiek inną metamorfozą waszych włosów. 
14 lutego (w Walentynki) na łamach bloga pojawi się finałowy album wszystkich uczestniczek akcji oraz formularz głosowania, w którym każdy adres mailowy będzie miał jeden głos, tym samym wyłonimy zwyciężczynię największej włosowej metamorfozy :)

Dla dotychczasowych uczestniczek: W celu weryfikacji aktualnie przysłanych zdjęć umieszczam spis osób, których zdjęcia są już na moim komputerze, jeśli wyłapałyście jakieś nieścisłości, mail nie dotarł lub nie ma was w poniższej tabeli - piszcie koniecznie! blondregeneracja@gmail.com

Nick:
Zdjęcie:
Nick:
Zdjęcie:
Nick:
Zdjęcie:
Eternity
tak
bloo.
Henrietta
tak
Mademoiselle
ajagielska
Chomik
tak
fightthedull
tak
Puszysława
tak
makapaka
Magdalena C
tak
Catherine Wolf
tak
Miyu Pisze
Anissiax3
        tak
tinka 22
tak
Mal Wino
tak
dobiezka
kreconowlosa
tak
Lena
tak
ewelinka k
tak
Blanka
tak
Ag90
tak
Krasulka
dominika m.
tak
Edyta H.
tak
Senses Angel
Magdalena T.
Mystyle
tak
Madie
tak
Ruda_Henna
tak
czarnulahc
tak
madziku
tak
Kinga
tak
Msmelevis
tak
Michasia S.
tak
valraven
tak
Ewa Bl.
tak
kicik bloguje
tak
ola.k
tak
Monikaa
*
Amelia Chwila
tak





*błąd w formularzu, brak potwierdzenia autorstwa zdjęć :)

Jesteście ciekawe jak wypadnie album?:)
Mała zajawka na facebooku ;)
Przypominam, że...
Wiadomość zgłoszeniowa powinna zawierać:
1. Wasz login zgłoszeniowy do akcji wpisany w formularzu
2. Dwa zdjęcia zgłoszeniowe (lub więcej z których zostaną wybrane dwa do albumu finałowego:))
3. Zdjęcia powinny być w osobnych plikach każdy, format dowolny, dobrze jeśli nie będą zbyt małe
4. Zdjęcia nie powinny zawierać podpisów, oznaczeń, innych - powinny one zostać zawarte w tytule pliku
5. Zdjęcia mogą być z różnego okresu czasu, mogą obrazować zmianę kilkuletnią, roczną, miesięczną, a nawet jednorazową metamorfozę waszych włosów :)

30 komentarzy:

  1. Odnośnie punktu 3 i 4 - czy to oznacza, że powinnam Ci przesłać jeszcze raz dwa osobne zdjęcia podpisane tylko w tytule..?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Ag90, Twoje zdjęcia są w porządku i nie będą trudne to rozdzielenia według potrzeb :))

      Usuń
    2. Uff, no to dobrze :)
      W takim razie już mi nic nie zostało, jak tylko cierpliwie czekać na album wszystkich zdjęć - aż mnie ciekawość zżera :D

      Usuń
  2. Za chwilę wyślę zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. czy jeśli mam na zdjęciach znak wodny, z bloga, to muszę poszukać orginalnych zdjęć czy mogą być takie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Dosia wszystko zależy jak duży, jeśli nie zakrywa włosów to pewnie może być :)

      Usuń
  4. Już nie mogę się doczekać albumu, jestem bardzo ciekawa wszystkich zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten album będzie ciekawy. Moje włosy jeszcze nie maja spektakularnej metamorfozy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak na przyszłość, możesz przedstawiać mnie tylko imieniem ; )

    Dogadujemy się jakoś w sprawie BloSilesia, tak żeby się spotkać na dworcu czy coś? Albo jakaś kawa przed?

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę się zastanowić ,może wyśle Ci i zdjęcia moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam z niecierpliwością na album.
    Kolejna porcja motywacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem o tym zapomniałam:) Zdjęcia już są, także dziś doślę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj ja nie mam szans widząc tak piękne zdjęcia na fejsie

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy mogłabyś podać dokładniej o jaką metamorfozę chodzi? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką obrazującą pozytywną zmianę włosów dzięki świadomej pielęgnacji lub stylizacji, osiągniętą w wybranym przez Ciebie okresie :)

      Usuń
  12. Zgloszenie i zdjecia poszly :) Bardzo fajna akcja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wysłałam dzisiaj swoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy mimo tego, ze nie posiadam bloga moge wziasc udzial w akcji??
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :)) wiele dziewczyn nie posiadających bloga bierze udział w akcji :))

      Usuń
  15. Mnie nie ma tutaj, ale ja zgłosiłam się 11.02., z resztą odpisałaś mi na maila, więc mam nadzieję, że mnie uwzględnisz ;p

    Pino

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pino, potem już nie aktualizowałam tabelki, bo zgłoszeń było naprawdę dużo :) Odpisałam na maila = jesteś w albumie :)

      Usuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.