piątek, 10 sierpnia 2012

Odżywka zdrojowa, Olejek Himalaya, Pilom(W)ax b/s - zakupy na doz.pl :)

W związku z tym, że ostatnio moje kosmetyczne zapasy świecą pustkami (dosłownie!) - 
z odżywek została mi tylko ISANA z babassu, z olejów tylko rycynowy i migdałowy, a z masek Biovax i Wax Henna Treatment postanowiłam złożyć kolejne zamówienie na doz.pl :)



A więc, krótko: 
Przedstawiam wam produkty, które trafiły do mojego koszyka, a które (mam nadzieje) dotrą do mnie jutro bądź w przyszłym tygodniu. Jestem ich bardzo ale to bardzo ciekawa! 

Dokładne opisy i analizy składów dodam przy okazji recenzowania :)


HENNA WAX ODŻYWKA DO WŁOSÓW BEZ SPŁUKIWANIA
Cena: Regularnie 23,17zł/150ml - W promocji 11,58zł/150ml
Producent:
Zawiera witaminy B5 i E dzięki którym:
łagodzi podrażnienia skóry głowy wywołane substancjami podrażniającymi (zanieczyszczeniami środowiska i zabiegami fryzjerskimi),
nawilża włókno włosowe, poprawia podatność włosów na czesanie, zmniejsza ich skłonność do rozdwajania, a także poprawia stan uszkodzonych włosów i pogrubia je.

Wskazania:
  • włosy zniszczone inwazyjnymi zabiegami fryzjerskimi
  • włosy trudne do rozczesania i ułożenia
  • włosy narażone na działanie zanieczyszczonego środowiska
  • włosy poddawane codziennej stylizacji
  • rozdwajające się końcówki
    PRODUKT NIE TESTOWANY NA ZWIERZĘTACH
Wybrałam ją ponieważ:
  • Była w promocji :D  (23.17 zł/ 11.58 zł)
  • Lubię produkty Pilomax
  • Zawiera kilka silikonów łatwo zmywalnych, które ochronią włosy przed czynnikami zewnętrznymi
  • Aktualnie w mojej kosmetycznej artylerii nie ma żadnej odżywki b/s
  • Nie ma w składzie alkoholu
ZDROJOWA ODŻYWKA, MINERALNA, DO WŁOSÓW

Cena: 13,99/200 ml
zmniejsza przetłuszczanie się włosów nie powodując ich przesuszenia,Producent:
  • sprawia, iż włosy stają się naturalnie puszyste,
  • ułatwia rozczesywanie włosów oraz ich układanie,
  • nadaje włosom połysk i zdrowy wygląd.
Działanie keratoplastyczne poprzez wpływ na procesy metaboliczne stymuluje odnowę tkankową. Działanie związków siarki uzupełniają zawarte w odżywce liczne jony: potasu (K+), sodu (Na+), wapnia (Ca2+), magnezu (Mg2+), wodorowęglanowe (HCO3-), bromu (Br-). W efekcie odnowiony naskórek wchłania wszystkie cenne składniki odżywki. Związki siarki wiążąc się z keratyną włosów wzmacniają je i upiększają.

PRODUKT NIE TESTOWANY NA ZWIERZĘTACH

Wybrałam ją ponieważ:
  • Jest to wg mnie ciekawy produkt (wody siarczkowo-siarkowodorowe)
  • Moje włosy szybko tracą świeżość (mycie każdego dnia)
  • Prosty skład (8 pozycji):
  • Nie posiada w składzie zapachu i składników drażniących
  • Nie posiada w składzie rozgramiającej ilości konserwantów (1! -  Phenonip )

HIMALAYA, OLEJEK, DO WŁOSÓW, REWITALIZUJĄCY

Cena: 18.09 zł/200ml
Producent:

Naturalna ziołowa formuła olejku oparta na ayurwedyjskiej recepturze.
Odżywia włosy i zapobiega ich wypadaniu.
Olejek głęboko wnika w skórę głowy i w strukturę włosów,
odżywia cebulki, nadaje włosom zdrowy,
piękny wygląd i niepowtarzalny blask.
 Oset i amla pobudzają wzrost włosów,
a kozieradka i ciecierzyca zawierają naturalne proteiny
 odżywiające włosy od nasady, aż po same końce
i zapobiegaja ich wypadaniu.
PRODUKT NIE TESTOWANY NA ZWIERZĘTACH
Wybrałam go ponieważ:
  • Podobnie jak mineralna odżywka jest to wg mnie ciekawy produkt
  • Zawiera wiele ziół, z którymi moje włosy nie miały do czynienia
  • Po letnich wojażach przyda się moim włosom wzmocnienie
  • Być może zmniejszy także wypadanie włosów
  • Liczę na zastępy babyhair (takie jak po kuracji drożdżowej i Jantarze :) )
Wybrałam go POMIMO:
  • Parafiny w składzie
  • Średnio niskiej ceny
BIOVAX SILK, jedwab, w płynie
Cena: 13.39 zł/15ml
Producent:
Biovax SILK dba nie tylko o zdrowie i kondycję Twoich włosów, ale również zapewnia im gruntowną ochronę i bezpieczeństwo.
Seria Biovax to oryginalne połączenie Zdrowia, Bezpieczeństwa i Profesjonalnej Pielęgnacji w jednym preparacie.
Wysoka jakość i skuteczność działania maseczki jest potwierdzona przez Mistrza Świata Fryzjerstwa Artystycznego. Mistrzostwo w profesjonalnej pielęgnacji!
Biovax to gwarancja BEZPIECZEŃSTWA! - nie zawiera substancji drażniących:
  • bez PARABENÓW,
  • bez SLS (SODIUM LAURYL SULFATE),
  • bez SLES (SODIUM LAURETH SULFATE),
  • bez GLICOLU PROPYLENOWEGO

    PRODUKT NIE TESTOWANY NA ZWIERZĘTACH
Wybrałam go ponieważ:
  • Jest to jeden z niewielu jedwabi, który „ester of hydrolyzed silk” zawiera w pierwszej części składu
  • Nie zawiera Alcohol denat
  • Nie mam aktualnie żadnego jedwabiu do zabezpieczenia końcówek
  • Maski z firmy Biovax bardzo dobrze się sprawdzają, więc dlaczego nie dać szansy i temu?




Któregoś z tych produktów jesteście szczególnie ciekawe?:)
  1. HENNA WAX ODŻYWKA DO WŁOSÓW BEZ SPŁUKIWANIA
  2. ZDROJOWA ODŻYWKA, MINERALNA, DO WŁOSÓW
  3. HIMALAYA, OLEJEK, DO WŁOSÓW, REWITALIZUJĄCY
  4. BIOVAX SILK, jedwab, w płynie
A może, któryś z nich już testowałyście? :)
Już nie mogę się doczekać testowania!

22 komentarze:

  1. ciii, nie mów mi nic o promocjach :P
    fajne zakupy, kiedy ja sobie na takie pozwolę, kiedy choć troche odciąże moje półki? tak btw ten jedwab mnie ciekawi, ale poki co mam serum a+e więc się wstrzymuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. HENNA WAX odżywka do włosów bez spłukiwania bardzo mnie zainteresowała
    szukam właśnie odżywki, mgiełki bez alkoholu i którą nie trzeba spłukiwać ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie zainteresował te jedwab. Z tej firmy miałam serum do włosów i pokochałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że są odżywki Henna Wax bez spłukiwania...ciekawe, chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie produkty Pilomax są wraz z opisem na stronie pilomax.pl :) Po składy można udać się na stronę apteki DOZ :D

      Usuń
  5. poproszę recenzję tej zdrojowej odżywki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej jestem ciekawa 2. Mam nadzieję, że wrzucisz na bloga szczegółową recenzję.. Jeszcze jedno pytanie. Wszystko kupiłaś na stronie internetowej?

    OdpowiedzUsuń
  7. odżywka zdrojowa, moja miłość od pierwszego użycia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo! W takim razie jeszcze bardziej nie mogę się doczekać :)

      Usuń
  8. jestem ciekawwa wszytskich produktów;d

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem najbardziej ciekawa tej odżywki b/s Henna Wax :)) jak będzie fajna, to tez z chęcią się na nią skuszę ;) olejek Himalaya też mam i od czasu do czasu stosuję go w myśl zasady "włosy lubią różnorodnośc" ;) aczkolwiek nie wiem czy u mnie nie powoduje on ich ciemnienia..? Koniecznie napisz jak działa on u Ciebie i czy nie przyciemnia (on ma chyba w składzie amlę, ale teraz nie pamiętam dokładnie). Tej odżywki zdrojowej nie znam, więc też z chęcią o niej poczytam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. to jeszcze raz ja, teraz znalazłam ten skład :) ma Amlę - Emblica officinalis – „amla - agrest indyjski” :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no zobaczymy ;) nie sądzę żeby nakładanie go (zgodnie z zaleceniami) 1-2 razy w tygodniu miało jakiś większy wpływ na przyciemnienie :D Ale zobaczymy :) Na pewno dam znać.

      Usuń
  11. Bardzo zaciekawił mnie HIMALAYA, OLEJEK, DO WŁOSÓW, REWITALIZUJĄCY i nie mogę się doczekać kiedy napiszesz o nim swoje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  12. O zdrojowej odżywce jeszcze nie słyszałam,chętnie poznam twoją opinię o niej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Używam tego samego Biovaxa (trochę przepłaciłaś, bo w SP można kupić za niecałe 5 zł), ale moim zdaniem zdecydowanie lepsze od tego jedwabiu jest serum A+E tej samej marki. Jak dla mnie produkt Pilomax mają raczej słabe składy, podobnie Himalaya Herbals - wcale nie są tak naturalne jak mogłoby się wydawać. O Zdrojowej odżywce jeszcze nie słyszałam - brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, że w SP jest tańszy ;) Ale mam kawałek, więc bilety autobusowe przekroczyły by tą "oszczędność":D

      Usuń
  14. Ja jestem ciekawa też mineralnej odżywki do włosów - sama chciałabym ją sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przewiduję jej recenzję na poniedziałek, albo dziś wieczór :) już chyba wystarczająco ją przetestowałam :)

      Usuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.