czwartek, 12 lipca 2012

Włosowe anty-inspiracje, czyli czy długie włosy zawsze są piękne?

źródło

O tym, że zniszczone włosy nie są "cool" wiemy. Jednak w pogoni za każdym centymetrem często o tej złotej zasadzie zapominamy. Metoda zapuszczania na siłę jest niezwykle zgubna, ponieważ takie włosy wolniej przybierają na długości - o co chodzi?
Włos zniszczony łamie się. Z czasem taki stan rzeczy postępuje ku cebulkom. W ten oto sposób nasze zapuszczanie staje się mniej efektywne, a rezultaty wielomiesięcznego oczekiwania de-motywujące.
Jeżeli chcemy uratować nasze włosy to paradoksalnie - należy je ściąć. Złamanych i rozdwojonych już nie skleimy, a obcinając (zawsze ostrymi nożyczkami, degażówkom mówimy NIE) zapobiegniemy dalszemu rozdwajaniu.

źródło

W celu przekonania: kilka fryzur zwyczajnych, ale także głów salonowych - o które podobno dba sztab stylistów.
źródło
Berrymore Drew
Ombre (nie) zawsze spoko

źródło
Paris Hilton
Wolę jednolity (zniszczony) blond...


źródło
Naomi Watts

Platyna jest (nie) najlepsza!

źródło
Co wy wiecie o platynie!

źródło

Nie kłóćcie się! Dziś będzie Halloween

źródło
Super! Czy ja też mogę przyjść?!

źródło
O nie! To ja będę najpiękniejszą blond-lalą!!!!

źródło
No chyba kpisz...

źródło
Platyny... tylko ja będę oryginalna!

źródło
O rety! Co ja z wami mam!

źródło
AnnaLyne McCord
To moja kolejna impreza z rzędu. Cóż, jakoś to będzie! ;)

źródło
Wyprostujesz i będą piękne! Zobacz u mnie...

Miłego dnia ;*


12 komentarzy:

  1. Święte słowa. Czasami ktoś na siłę chce mieć długie włosy, bez pozbycia sie rozdwojonych końcówek

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre wlosy to załamka...Ale do tego prowadzi rozjaśnianie, prostownica i brak pielęgnacji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. albo "pielęgnacja" lakierami, silikonami i farbami chemicznymi :D

      Usuń
  3. najgorzej jest jak ma sie platynowy blond i czarne odrosty bleee. Ja mam platynowy blond i teraz mam odrostu ale ich prawie nie widac bo moj naturalny kolor to sredni blond :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz Ombre jest najzwyczajniej modne, ale mnie jakoś średnio przypadł do gustu, i chociaż rozjaśnianie końcówek to zabójstwo znam jego fanki.
      Sama dość długo miałam bardzo jasny blond... zeszłam z koloru dopiero jak pofarbowałam castingiem na podobny do naturalnego kolor.
      A ty chcesz zapuścić swoje włoski do naturalek? :)

      Usuń
  4. Najgorzej wyglądają włosy spalone rozjaśnianiem z końcówkami niczym miotła. Naprawdę, chyba nie ma nic gorszego niż długie i zniszczone włosy. Bo krótkie i zniszczone jeszcze jakoś umkną, ale nie długie.

    OdpowiedzUsuń
  5. AnnaLyne McCord wygląda bosko.Jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja czekam ąz moja fryzjera wróci do miasta, bo już nie mogę doczekać się cięcia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ktoś tutaj nie lubi jasnych blondynek. Zazdrość?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ogromnie im zazdroszczę zniszczonych włosów :)) Do zdjęć zostały specjalnie wybrane w przeważanej części blondynki, ponieważ jak sama nazwa wskazuje jest to blog o włosach koloru blond ;) Dziękuję.
      Swoją uszczypliwość możesz już schować do kieszeni

      Usuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.