niedziela, 20 lipca 2014

Nowości w blogosferze, zajrzyj koniecznie!


Będą ciekawe spotkania, doradzanie, miłe założycielki i nowi ludzie!

Jeśli tak jak my walczycie lub zawalczyłyście o swoją cerę odwiedźcie nas koniecznie na...
i dowiedzcie się więcej, żeby móc podzielić się ze światem swoim doświadczeniem!
Dzisiaj startujemy też na facebooku >> www.facebook.com/Ceromaniaczki

Odpowiedzialne za hałas: Puszysława, Italiana, JusiaDominika i ja
[więcej o nas]


Czekamy na Was w Klubie Ceromaniaczek
Paaa!:)

10 komentarzy:

  1. Na fejsbooku zaczęłyśmy wczoraj, ale tak na poważnie dzisiaj. Chciałabym mieć tam z kim porozmawiać!
    Cały pomysł z minuty na minutę podoba mi się coraz bardziej.
    Aww ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł! Zgłosiłabym się do Was, ale obawiam się tego srogiego naboru ;) Może jeszcze powinnam popracować nad blogiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta zawsze możesz spróbować jeśli interesujesz się pielęgnacją twarzy! :)

      Usuń
    2. Nazwałabym tą raczej walką z trądzikiem! Ale jasne, chętnie spróbuję, zwłaszcza, że nowa seria, którą zaplanowałam będzie się idealnie wpasowywać w tematykę :)

      Usuń
  3. brawa dla pomysłu
    jestem na tak
    nie mam problemu z trądzikiem ale z cerą już owszem i chętnie będę czytała
    a i może zaradzicie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie:))) ja to ogólnie jestem pielęgnacjo maniaczką:))) hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalia to świetnie się składa! :) Czekamy na Twoje zgłoszenie

      Usuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.