piątek, 19 października 2012

Zamówienie bioarp.pl/tag "Moje włosy w pigułce"

Dziś po powrocie z uczelni czekała na mnie paczka - pierwsza z trzech przewidzianych :)
Tym razem z bioarpu :)
Poniżej mała zajawka... 
Macie swoje typy co to?:)



Tag "moje włosy w pigułce"


Tym razem zostałam otagowana przez Waniliową Kokosankę :)

Zasady: odpowiedzieć na 13 pytań, otagować 5 osób (oczywiście je o tym poinformować), podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu.

Niech odpowie na tag każdy kto ma ochotę :) Możecie pisać w komentarzach.

1. Twój naturalny kolor włosów:
Taki jaki możecie zobaczyć na zdjęciach. Średni blond, aktualnie wpadający w rudości, lubię go:)

2. Twój obecny kolor włosów:
Naturalny

3. Aktualna długość Twoich włosów.
Aktualnie moje włosy sięgają łopatek, nie mam pojęcia ile mają długości w cm, nie umiem dokładnie ich pomierzyć :) 

4. Długość, na jaką chciałabyś zapuścić włosy.
Na razie do zapięcia stanika :) 

5. Jak często podcinasz końcówki?
Co dwa, góra trzy miesiące - zdrowe końcówki to piękniejsze włosy

6. Twoje włosy są proste, falowane czy kręcone?
Proste ze skłonnością do falowania :)

7. Jaką porowatość mają Twoje włosy?
Wysoką, zwłaszcza wierzchnia warstwa włosów. 

8. Jakie są Twoje włosy (np. normalne, przetłuszczające się, suche itd.)?
Skłonne do przesuszenia, jak to włosy porowate. Przy odpowiedniej pielęgnacji normalne, choć miałam i problemy z przetłuszczaniem skóry głowy. O nadmiernej pracy gruczołów łojowych pisałam tutaj

9. Jak wygląda Twój codzienny włosowy rytuał pielęgnacyjny?
Myję włosy każdego dnia, więc faktycznie można powiedzieć, że mam swój codzienny rytuał włosowy. Po powrocie z uczelni nakładam na skalp olejek (np. Himalaya, Łopianowy Green Pharmacy lub musztardowy), czasem zdarza mi się nałożyć maskę na długość przed myciem lub inny olej. Myję włosy metodą omo - jako pierwsze O stosuję wcześniej wspomnianą maskę lub balsam aloesowy mrs. Potters. Włosy myję różnymi szamponami (najczęściej Alterra, Barwa Brzozowa lub Facelle). Po myciu zawsze nakładam lekką odżywkę (np. isana) oraz odżywkę b/s (Joanna z miętą i wrzosem). Kiedy włosy już wyschną rozczesuję je szczotką z włosia i związuję i tak kładę się spać. Rano włosy są miękkie i pachnące:)

10. Czego nie lubią Twoje włosy (np. wiatru, silikonów itp. - wszystko co przyjdzie Ci do głowy)?
Wiatru, deszczu... wełnianych swetrów i czapek!


11. Co lubią Twoje włosy? (np. olejowanie, długie spacery przy blasku księżyca itp. - wszystko co przyjdzie Ci do głowy)?
olejowanie skalpu, maski w szczególności mleczne (np. Kallos, biovax), d-pantenol, sok z aloesu, miód... :) 

12. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura?
Lubię pleść francuza, warkocza duńskiego, wysokiego koka na skarpecie, rozpuszczone, a także najnormalniejszego kucyka - moje fryzury nigdy nie są zbyt wymyślne, aktualnie rzadko je związuję ponieważ w okół głowy pojawia się aureolka babyhair:)

13. Gdyby Twoje włosy umiały mówić to co by powiedziały?
Prawdopodobnie, że dziękują, że przestałam je suszyć, rozjaśniać i prostować w ciągu jednego dnia :)

+ Od kiedy stosujesz świadomą pielęgnację włosów? (pytanie opcjonalne)
Od marca :) Chociaż na wizaż i blogi włosomaniaczek zaglądałam już odrobinę wcześniej ;]

18 komentarzy:

  1. Kurcze no nie mogę się zdecydować co to może być:(
    Pewniie coś do włosów - strzelę: balsam i szampon :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałam napisać, że szampon i balsam/odżywka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Otagowałam i wyróżniłam Cię u mnie na blogu:))

    OdpowiedzUsuń
  4. typuję szampon i odżywkę ;) kolor włosów mamy podobny, też bym tak odpowiedziała :) no, ale oczywiście na tym porównywanie ich się kończy ;) o warkoczu mogę pomarzyc, a i kucyk wygląda słabiutko ;) mam pytanko - odpowiedziałaś, że podcinasz co 2-3 miesiące... czy radziłabyś mi podcięcie wlosów o jakieś 1-2 cm? bo ostatnio podcinałam chyba w marcu (?), a chyba nie ma sensu za bardzo fiksowac się na zapuszczanie... z jednej strony chciałabym, żeby już były dłuższe, ale z drugiej... zdrowe i ładne przede wszystkim..?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zetnij :) 1-2 cm to nie wieczność, a odżyją i będą znów mogły pięknie rosnąć:)

      Usuń
    2. Tak jest! Posłusznie melduję, że w poniedziałek wędruję do fryzjera! ;) niech mi tylko ta paskuda nie zetnie więcej! ;) albo sama podetnę..? co lepsze? :))

      Usuń
    3. jak umiesz i masz ostre nożyczki to spróbuj :)) ja wolę polecić to komuś:D jeśli nie fryzjerowi (bo masz rację z nimi różnie to chociaż mamie :D)

      Usuń
    4. no właśnie, a moja fryzjerka ostatnio zaszalała jak ją poprosiłam o lekkie podcięcie :( wiesz jak zrobię? Zamówię nożyczki, jakieś dobre, fryzjerskie przez internet i poproszę koleżankę albo mamę - dzisiaj widziałam u Mysi świetny instruktaż :)) powstał chyba dla mnie! ;)

      Usuń
  5. moje włosy też nie cierpią czapek! nie dość, że mam po czapce wielki przyklap, to całe się elektryzują ..

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem-z nowości odżywka/balsam do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  7. zapraszam Cię do akcji u mnie na blogu,może weźmiesz udział;)

    OdpowiedzUsuń
  8. też chcę włoski do zapięcia stanika;) zazdroszczę Ci tego, że masz włosy naturalne, jak nie mogę przestać farbować, chodzenie z odrostem jest upierdliwe, tym bardziej, że w mojej pracy wygląd jest dosyć istotny

    OdpowiedzUsuń
  9. To z pompka to pewnie jakis balsam planeta organica. Niedlugo tez bede miec taki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. pewnie coś włosowego: szampon/balsam :D też aktualnie zapuszczam do zapięcia stanika :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hmm...jak wygląda warkocz duński? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. tak jak francuz tylko wypukły :) http://i2.pinger.pl/pgr12/3ba6a7170011e2504ef234b7/du%C5%84ski.png

    OdpowiedzUsuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.